Кущоріз бензиновий Stihl FS 410

  • Рейтинг:
  • Вартість: 21 979 грн

    Гарантія виробника 12 місяців

    Бензиновий кущоріз STIHL FS 410 це оптимальна комбінація потужності та комфорту для професійного догляду за ландшафтом у комунальному та лісовому господарствах. Потужний двигун STIHL 2-MIX демонструє свою ефективність під час обкошування великих територій. Міцна та надійна конструкція гарантує тривалий термін експлуатації. 4-точкова антивібраційна система STIHL зменшує рівень вібрації, що передається від двигуна та рухомої косильної гарнітури на руки та суглоби користувача.
    Кущоріз FS 410 у порівнянні до попередньої моделі FS 400 набув значних змін і в ергономіці, яка в першу чергу впливає на стомлюваність користувача під час комплексного догляду за складними ландшафтами. Бензиновий кущоріз FS 410 - це сучасний інструмент, призначений для тривалих робіт з розчищення територій від жорсткої трави, заростей, бур'яну у фермерському, лісовому, комунальному господарстві, а також професійному догляді за ландшафтом.

    Двигун STIHL 2-MIX із системою продувки

    Двотактовий двигун STIHL із технологією 2-MIX відрізняється більшою потужністю і тяговим зусиллям та при цьому на 20% меншими витратами палива в порівнянні з двотактовими двигунами STIHL такого ж об'єму, але без технології 2-МІХ. У двигуні поєднані циліндр із чотириканальною технологією і продувка. Також на 70% знижений рівень викидів відпрацьованих газів. Це відповідає нормам токсичності EU II. (див. ілюстрацію).

    Ергономічна U-подібна рукоятка

    Під час косіння дворучна рукоятка робить Ваші рухи анатомічно природнішими та є завжди найкращім вибором, якщо йдеться про великі об'єми скошування. Додатково можливо укомплектувати універсальним ременем ADVANCE або ременем для лісового господарства ADVANCE та відповідною косильною гарнітурою, процес косіння стане більш приємним.

    4-точкова антивібраційна система

    У нових кущорізах STIHL металеві пружини в якості антивібраційних елементів сприяють зниженню рівня вібрації, що передається від двигуна і рухомої косильної гарнітури. Завдяки цьому вібрація на рукоятці практично не відчувається, а інструментом легко керувати.

    Ремінь ADVANCE PLUS

    Цей ранцевий ремінь забезпечує більшу свободу рухів завдяки вільному розміщенню бокової підкладки. Особливо відчутною ця перевага стає під час спилювання паростків молодих дерев.

    Регулювання ручки коси фіксатором-баранцем

    Спеціальний гвинт баранець дозволяє швидко та без використання будь-яких інструментів налаштувати зручне положення ручки коси. Під час транспортування або для компактного зберігання ручку можна повернути на 90°.

    Карбюратор з компенсатором

    Компенсатор STIHL - регулювальний елемент у карбюраторі - попереджує перенасичення суміші у випадку значного забруднення фільтра. Таким чином, потужність залишається постійною впродовж тривалішого часу. Фільтр потребує очищення, коли забито близько 80% його поверхні. Це також дозволяє довго працювати без перерви.

    Ручний паливний насос (праймер)

    За допомогою ручного паливного насоса можна вручну, натисканням пальця, підкачати паливо в карбюратор. Це дозволяє скоротити кількість пускових рухів після тривалої перерви в експлуатації.

    Пускова ручка STIHL ElastoStart

    Ця спеціальна пускова ручка забезпечує плавний процес запуску без віддачі та ривків. Вбудований амортизатор вирівнює перепади навантаження, що виникають під час запуску. Завдяки цьому процес запуску суттєво полегшується.

    Зимова заслінка

    Завдяки заслінці перехід із літнього режиму експлуатації на зимовий здійснюється швидко і легко. Налаштування у зимовому режимі запобігає заледенінню повітряного фільтра і карбюратора.

    Країна виробник Німеччина
    Тип інструмента Бензиновий
    Тип двигуна 2х-тактний
    Потужність 2 к.с
    Об'єм циліндра 41,6 cм³
    Об'єм паливного бака 0,75 л
    Робочий орган Пильне полотно
    Приводний вал Жорсткий
    Автоматична декомпресія Є
    Антивібраційна система Є
    Тип рукоятки Дворучна
    Вага 8,4 кг
    Комплектація Ранцевий ремінь, пильне полотно

    Ще не було питань.