breadcrumbs_revolution_theme


Ремонт інструмента

Інструмент приймається в ремонт Сервісним центром тільки в чистому вигляді. Брудний інструмент підлягає обов'язковій мийці та чищенню згідно діючих розцінок.

При прийомі інструменту виконується його первинний огляд. Розбирання та подальша діагностика інструменту проводиться протягом 3 днів з дати надходження інструменту в ремонт у відсутності клієнта.

При виконанні платного ремонту вартість діагностики не сплачується. У разі відмови від подальшого платного ремонту клієнт сплачує вартість діагностики згідно діючих розцінок.

Платний ремонт виконується після погодження з клієнтом орієнтовної вартості ремонту протягом 3-5 днів при наявності необхідних запасних частин на складі. При необхідності імпорту та допоставки запасних частин термін платного ремонту може бути збільшений до 2 місяців за погодженням з клієнтом.

Відремонтований інструмент зберігається в Сервісному центрі не більше 10-и днів з моменту отримання клієнтом повідомлення про закінчення ремонту. Після закінчення зазначеного терміну з клієнта може бути утримана пеня за кожен день зберігання. Інструмент, що знаходиться на зберіганні більше 6-ти місяців, реалізується Сервісним центром у встановленому порядку. З коштів, отриманих від реалізації, здійснюється компенсація вартості ремонту і зберігання інструменту.


На всі виконані роботи та встановлені оригінальні запасні частини, надається гарантія 6 месяців. На запасні частини, надані клієнтом для ремонту свого інструменту, гарантія не поширюється.

З юридичними особами укладається Договір на виконання ремонту і видається Акт надання послуг, в якому у вартість робіт і встановлених запчастин включено ПДВ.


Для отримання інструменту з ремонту необхідно мати:

для юридичних осіб - доручення та квитанцію про здачу інструменту в ремонт;

для приватних осіб - документ, що засвідчує особу та квитанцію про здачу інструменту в ремонт.