breadcrumbs_revolution_theme

Гарантія

Весь товар, що пропонується нами, супроводжується офіційною гарантією виробника. Гарантія на продукцію діє тільки протягом гарантійного терміну, встановленого виробником. 


ЗВЕРНІТЬ УВАГУ!

Термін гарантії на продукцію ряду виробників залежить від того, як використовується продукція (в побутових або комерційних цілях), а також від регулярності технічного обслуговування і діючих акцій. Остаточний гарантійний термін вказаний в гарантійному талоні. 

Крім того, у Вас є можливість розширити гарантію на інструмент торгових марок HUSQVARNA і STIHL, скориставшись програмою «Додатковий Сервіс».


Перед початком експлуатації ми наполегливо рекомендуємо Вам ознайомитися з гарантійними умовами і ретельно вивчити вимоги Інструкції з експлуатації.

До гарантійного розгляду та безкоштовного усунення нашим Сервісним центром приймаються тільки рекламації, пов'язані з виробничими дефектами матеріалів або вузлів, а також збирання виробу. 

Обов'язковою умовою для здійснення гарантійного ремонту є наявність документа, що підтверджує придбання даного товару, і правильно заповненого гарантійного талону.


Гарантія не поширюється на:

- пошкодження, викликані використанням інструменту  не за призначенням або з порушенням правил його експлуатації;

- несправності, що виникли в результаті порушення вимог і рекомендацій, що містяться в інструкції з експлуатації;

- пошкодження, що виникли через невиконання вимог з монтажу, експлуатації або технічного обслуговування;

- пошкодження, внаслідок внесення змін у конструкцію виробу;

- несправності, що виникли внаслідок використання неякісного або невідповідного палива, масла, неоригінальних витратних матеріалів та комплектуючих, а також в результаті використання неправильно приготованої паливної суміші;

- несправності, що виникли внаслідок підключення до електромережі з неприпустимими характеристиками, а також внаслідок короткого замикання або скачків напруги в електромережі;

- інструмент з видаленим, нерозбірливим або зміненим серійним номером та/або якщо він не відповідає даним у гарантійному талоні;

- несправності, що виникли внаслідок технічного обслуговування, ремонту або внесення конструктивних змін особами або організаціями, які не є уповноваженими представниками виробника;

- несправності, викликані транспортними ушкодженнями, недбалим поводженням або поганим доглядом, неправильним використанням;

- деталі, що вийшли з ладу внаслідок природного зносу, наприклад: стартери, свічки, лампи, триммерного головки, все ріжуче обладнання, адаптери ножів, фільтри, фрикційні кільця, приводні ремені, культиваторні фрези, шестерні редукторів, АКБ і т.д., а також деталі, термін служби яких залежить від регулярного технічного обслуговування;

- пошкодження, що виникли в результаті перевищення допустимих обертів, перегріву, блокування рухомих елементів, надмірної вібрації, викликаної поганим закріпленням деталей або неправильним балансуванням;

- механічні пошкодження (тріщини, сколи), на пошкодження, викликані впливом агресивних середовищ, високої вологості та температур, попаданням всередину інструменту сторонніх предметів, зовнішні і внутрішні забруднення та інші механічні пошкодження, що виникли в процесі експлуатації або неправильного зберігання;

- пошкодження, що виникли в результаті дій непереборної сили, що знаходяться поза контролем виробника (внаслідок стихійних лих, пожеж, затоплень, вибухів та інших подібних факторів).


Детальні умови гарантійних зобов'язань містяться в гарантійних талонах, що видаються разом з інструментом. При підтвердженні гарантійного випадку наш Сервісний центр безкоштовно виконає ремонт інструменту або зробить його заміну на новий відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».